onsdag 22 december 2010

Thank god for the dark music ~

Sitter nu och lyssna på mitt älskade My Chemical Romance <3 Sockret börjar gå ur kroppen så nu sitter jag och skakar av överbliven energi. Är deppig, vill ta egobilder med en kamera som ännu inte är köpt. Vill ha jul, vill ha sommar, vill ha tillbaka sommaren 2010 <'3 ... Vill ha kärlek, vill ha mer pengar, vill ha jullov för alltid <3

Well after all the blood that you still owe. Another dollar's just another blow ~
Rummet är en enda röra igen, men för en gångs skull orkar jag inte plocka upp det. Har äntligen fått vanan att städa rummet varje dag så att det inte är belamrat som fan i slutet av veckan, men just nu har jag inte orken.

You'll never make me leave
I wear this on my sleeve
Give me a reason to believe ~
Jag vill ha tillbaka alla gamla vänner... Allt känns plötsligt så splittrat. _____ verkar ju totalt förändrad och _____ har jag inte pratat med på över ett halvår. Saknar alla, såsom det var... _____ och jag är ju iförsig närmare än någonsin, och _____ och jag tappar aldrig kontakten. Massa nya kompisar från skolan också, men det är de gamla jag deppar över.

If there's a place that I could be
Then I'd be another memory
Can I be the only hope for you?
Because you're the only hope for me ~
Jag vet inte. Känns alltid bra att deppa lite när man inte gjort det på länge (för det är längesedan nu). Problemet är att jag inte vet vad jag deppar över. Jag vill inte växa upp, det är nog det... Samma sak jag fick deppångest över för förra månaden, satt i min säng och lyssnade på Lilla Melodifestivalen 2003. Minnen <3 Hade jag haft ork skulle jag nog sett DoS och återupplevt lite nostalgi just nu, men det känns precis lika skönt med MCR dunkande i öronen <3

And if we can't find where we belong
We'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on
Because the only hope for me is you alone
Börjar äntligen kunna tänka på Sessan och Leia utan att känna en tung sten i hjärtat. Känns skönt, men jag har fortfarande en bit kvar. Tacka Häxan som vart den mysiga päls som jag har kunnat luta mig emot <3 och såklart Baby och Tingeling. Nya husdjur ersätter inte gamla, men de hjälper en duktigt vidare.

Fucking Spotifyreklam-helvete som förstör ...
Nu vill jag egentligen bara sova, men ändå inte... Hade det vart sommar nu hade jag nog ringt någon med moppe och bett denne köra ut mig någonstans och ta kort, om jag hade haft en kamera. Fast, den personen hade nog inte svarat i mobilen klockan 03:00 på kvällen (klockan är prick 03:00 nu). Då hade jag nog gått en runda, och fått pappa att tro att jag sover. Fast Baby skulle reagerat då jag öppnat dörren. Fönstret? .. Nej, alldeles för komplicerat och det skulle låtit skitmycket det också. Hm, måste komma på en flyktplan till sommaren, för jag kommer behöva sådana här småpromenader. Just nu är jag för trött och det är över en meter snö ute, annars skulle jag nog försökt ta mig ut.

A ghost of you is all that I have left
It's all that I have left of you to hold
I wake in the night to find there's no one there but me
And nothing left of what we were at all ~
Nej, nu ska jag nog lägga mig snart. Väntar någon kvart till, se ifall Skum kommer till liv och ifall jag slutar skaka av energi snart. Kanske ska spela lite WoW? Nej, jag orkar inte.



Gee is my dark angel ~ <3


Natt, och tack för att ni läste (om ni inte läste; piss off) ~


(Texterna är från;
My Chemical Romance - I Don't Love You
My Chemical Romance - Thank You For The Venom
My Chemical Romance - The Only Hope For Me Is You
My Chemical Romance - The Ghost Of You)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar